جرم

درد عشق
درد عشق
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان درد عشق و آدرس dokhmalenaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ای دل بی ارزش !

لامــــــــــــــــــــــصب ………………. یاد بگیر !

اگه کسی بهت گفت دوستــــتــــــ  دارم

لزوما به این معنی نیست که کس دیگه ای رو
 
دوست نداره…



نظرات شما عزیزان:

گمنام ولايت
ساعت20:45---26 دی 1391
ممنون كه به وب من سر زديد و ممنون از نظرتون

سرباز كوچك امام


alireza
ساعت18:48---4 دی 1391
ببخشید منظورم این وبهای لوس وبی مزه ای بود که این روزها توی فضای مجازی زیاد شدن.
اگه نمی گفتی دبیرستانیم فکر می کردم این وب مال یک شکست خورده عشقی یا یک بازی خورده روزگار یا ... است نه یه دختر دبیرستانی که باید توی آسمونها سیر کنه نه توی وب.
چرا اینقدر تلخه وبت دختر؟چرا سیاه؟چرا اینقدر غم؟


alireza
ساعت18:31---4 دی 1391
سلام دخمل ناز.ممنون که به وبم سرزدی.راستش اسم وبت غلط انداز بود اولش که کلیک کردم واسم وبت اومد فکر کردم وب مال یه دختر دبیرستانیه که از سر تفنن وبیکاری راه انداختدش ولی وقتی وب باز شدم فهمیدم که اشتباه کردم.
به هر حال بازم ممنونم موفق باشی.


عباس
ساعت12:44---4 دی 1391
سلام وبلاگ خوبی داری
فقط چند شعر بروز بگزار
سرس به ما بزن نظرت را بگو
دست درد نکن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 دی 1391برچسب:, ] [ 20:16 ] [ هانیه ]

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 278
بازدید دیروز : 482
بازدید هفته : 1143
بازدید ماه : 1111
بازدید کل : 117872
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1